Stichting Plots- en Laatdoven

De Stichting Plots- en laatdoven heeft als doel: opkomen voor mensen die plotseling doof of meer geleidelijk doof aan het worden zijn en hun omgeving.

Met spoed contact nodig? Stuur ons een bericht door op het whatsapp-icoontje hieronder te klikken.

Foto bestelfolder

Folders

Vraag hier onze folder "Zo Versta Ik Jou" aan.
Video afspelen

Internationaal congres 2024

De inschrijving voor het 3e internationale congres van Stichting Plots- en Laatdoven is geopend!

Persoonlijk verhaal en ervaring

Bekijk hier de persoonlijke verhalen en ervaringen van diverse plots-en laatdoven. Kom te weten wat de Stichting voor hen heeft betekend en wat het voor jou kan betekenen.

Wat doet stichting Plotsdoven?

Activiteiten kalender

Magazine

Wij houden van onze vrijwilligers!

Vrijwilligers zijn de levensader van de Stichting. Onze vrijwilligers geven voorlichting over de wereld van doven en slechthorenden, organiseren activiteiten en helpen met lotgenotencontact.

Klik hieronder om kennis te maken met onze vrijwilligers of voor meer informatie over wat de vrijwillgers allemaal doen voor onze stichting.

Inloophuis

In onze inloophuizen kunt u (en eventueel uw partner), Onder het genot van een kop koffie of thee, in een gemoedelijke sfeer uw verhaal kwijt. En omdat er altijd een schrijftolk en een NmGtolk aanwezig zijn hoeft u niets te missen qua communicatie!

Hopelijk zien we u snel in één van onze inloophuizen.